Voices to the Voiceless
Als Ergänzung zu dem Studio ‘Wilding – Shifting Perspectives to the Non-Humans‘ bieten Edda Ostertag & Dominic Wachs eine öffentliche Online-Vortragsreihe an. Alle Vortragende beschäftigen sich intensiv in Theorie und Praxis mit Non-Humans (Tieren und Pflanzen) und unseren Beziehungen zu Ihnen. Gäste sind gerne Willkommen! Interessierte können sich über untenstehenden Zoom Link zu den Veranstaltungen hinzuschalten.

Edda Ostertag & Dominic Wachs

EN:

Voices to the Voiceless
In conjunction with the studio ‘Wilding – Shifting Perspectives to the Non-Humans‘, Edda Ostertag & Dominic Wachs also offer a public online lecture series. Speakers at the online lecture series engage either in theory and practice intensively with non-humans (animals and plants) and our relationships with them. Guests are warmly welcomed! Please join!

Edda Ostertag & Dominic Wachs

Vorträge / Talks:

05. November 10:00 The Shifting Position of Animals in Landscape Theory, Kevan Klosterwill, University of Viginia (eng)

11. November 15:00 Wildtiere in Brandenburg, Angelique Hardert, BUND (dt)

15. November 17:00 Novel Ecosystem, Tina Heger, TUM School of Life Sciences (dt)

Zoom Link
Zoom-Meeting auf der TU Berlin Zoom Instanz:
Thema: Voices to the Voiceless

Zoom-Meeting beitreten / join Meeting: